پایاپایا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه سن داره

تنها دلیل بودنم

مو های پسرم

1392/2/4 9:54
نویسنده : پگاه
326 بازدید
اشتراک گذاری

شیرین ترینم عزیزترینم چی بهت بگم چطوری صدات کنم چه جوری بهت بفهمونم که دلیل زندگی من و بابا تویی فقط تو. این روزها احساس میکنم خیلی بزرگ شدی حرف زدنت روزبروز کاملتر میشه و دلبریهات هم که هر روز بیشتر از دیروز.

این روزها که هوا خوبه بعد از ظهرها میریم پارک و حسابی تخلیه انرژی میشی با بچه ها خیلی خوب رفتار میکنی و همش دنبال بچه های بزرگتر میری و صداشون میکنی نی نی بیاااااااااا

دیروز چند تا پسر بچه شیطون توپت رو گرفته بودن و خودت رو بازی نمیدادن دنبالشون میرفتی و مظلومانه میگفتی نی نی نتن بوپ پایایه

قربون این حرف زدنت برم من قناری کوچولوی من

چندروز پیش داشتیم باهم بازی میکردیم یهو هرسی شدی و موهای منو کشیدی منم باهات قهر کردم اومدی اول دست کشیدی رو سرم و هی گفتی نادی نادی (نازی) بعد صورتمو گرفتی و گفتی مامانی بَبَشی (ببخشید) آخ نمیدونی اون لحظه چه حالی شدم چیکار داری میکنی با من عزیز دلم واقعا دوست داری دیونه تر از این بشم؟

راستی همین جمعه عروسی عمه سپیده است در همین راستا سرمون حسابی شلوغه و سر شما هم چون از همه شلوغتر بود دیروز با بابامهدی رفتی آرایشگاه و یکم سرت رو خلوت کردی وقتی دیدمت احساس کردم بزرگتر شدی اولش یکم غصه خوردم آخه من عاشق اون موهای منگول منگول شلخته و کم پشت بودم ولی وقتی بابا یکم موهاتو درست کرد دیدم خیلی خوشگل شده و به این ترتیب در تاریخ 3/2/92 یکی دیگه از اولینهای زندگیت رو تجربه کردی و اولین آریشگاه رو رفتی فدات بشم الهی. دوست دارم تا هرجا و هرچی و هرجوری که بخواهی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

سارا مامی ژوان
4 اردیبهشت 92 12:50
مامی عکس گل پسرمون با موهای جدیدشو نمیزاری یا حتمن میخوای یهویی با تریپ عروسی عمه جونش ما رو سوپرایز کنی !!!!
میدونم وقتی میگی دلت گرفت چه حسی یه اشک تو چشات و یه غم تو دلت میاد که حد نداره ....


اخ گفتی واقعا همه مادرها یکجور فکر میکنن
شقایق مامان آرشا
4 اردیبهشت 92 17:41
ایشالا اصلاح دامادی بری خاله


ممنونم خاله خوب
شیما مامان درینا
8 اردیبهشت 92 14:34
وای مبارکه کوتاه کردن موهات عزیزم .... آفرین که انقدر قشنگ حرف میزنی مامانی معلومه پسرمون خیلی مهربونه قربونت برم که زود گفتی ببخشید


ممنونم عزیزم فکر میکنم همه بچه ها مهربونیهاشون مثل هم باشه
الناز مامان بنیا
9 اردیبهشت 92 16:23
مبارک باشه موهای نازش


ممنونم عزیزم
مامان سونیا
11 اردیبهشت 92 9:15
زیبا ترین کلمه برلب های بشریت کلمه«مادر» وزیبا ترین آوا،

آوای«مادرم» است.این کلمه آکنده از عشق و امید است،

کلمه شیرین و مهر انگیز که از اعماق قلب بر می خیزد

وزیبائی است.مادر همه چیز ماست

مادر آن روح جاودانی است که

لبریز از عشق و

زیبائی است

روزت مبارک بانو


خیلی زیبا بود واقعا ممنونم
شقایق مامان آرشا
11 اردیبهشت 92 16:43
سلام عزیزم من به نیابت از کوجولوهای عزیز تو این روز براتون پیغام می دارم تقدیم به تو مامان مهربون.
من یه گلم تویی برام یه ریشه
مادر بمون کنار من همیشه
کنار من بمون تا همیشه
که هیچکی مثل مادرم نمی شه



ممنون مامان مهربون
مامان یاشار
13 اردیبهشت 92 15:55
وای چه جوری میتونی گازش نگیری با این دلبری کردناش آرایشگاه رفتن گل پسری هم مبارک


گازش که میگیرم همیشه
سمیرا مامان آنیتا
15 اردیبهشت 92 12:12
آرایشگاه رفتنت مبارک عزیزم حتما مثل ماه شدی ولی کاش یه عکس از گل پسرمون هم میدیدیم


مرسی گلم حتما عکس هم میزارم
الناز مامان بنیا
16 اردیبهشت 92 15:20
مبارکت باشه عزیزم


ممنونم گلم
زهره
1 خرداد 92 0:07
واي من عاشق حرفهاي بايا جونم شدم (ببخشيد با موبايلم حروفش عربيه) هر روز هي با خودم مي كم ني ني نتن بوب بايايه الهي قربون مظلوميتش بشم... اون عكسش كه لب نيمكت نشسته رو خييييلييييي دوست دارم



وای مرسی عزیزم از این همه لطف و مهربونی ژوان خوشگلم رو ببوس