پایاپایا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه سن داره

تنها دلیل بودنم

روز من

1393/2/2 9:49
نویسنده : پگاه
625 بازدید
اشتراک گذاری

روزمن از آن وقتی آغاز شد که حس قشنگ بودنت در من شکل گرفت.حتی قبل از اینکه لمس وجودت در من شکل بگیرد.

درست از همان موقع که خیال داشتنت نبضم را بالا میبرد.
و بعداز آن......رویش زیبایت در بطنم که هر ثانیه اش برایم خود زندگی بود.
و حالا......لمس ظریف بودنت

حالا همه روزهایی که صدای خنده ها و شیرین زبانیهایت را میشنوم،که صورت معصومت را در خواب نگاه میکنم،که وقت درآغوش گرفتنت همه وجودم ریه میشود برای نفس کشیدن بوی بهشتیت،که صدای بلورینت به وقت مامان گفتن همه سلولهای بدنم را به هیجان میاورد..........همه این روزها روز من است

بودن توست که روزها را به نام من میکند.شکر میکنم بودنت را و بر سر مینهم تاج زیبای مادر تو بودن را

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان صدیقه
2 اردیبهشت 93 10:01
عزیزم مطلبت خیلی قشنگ بود.واقعاً زیبا نوشتی
پگاه
پاسخ
لطف داری عزیزم ممنون
شیما مامان درینا
4 اردیبهشت 93 12:25
پگاه عزیزم خیلی زیبا بود لذت بردم سال نو مبارک باشه امیدوارم لحظات خیلی خوبی داشته باشید
پگاه
پاسخ
وااااااااااای ممنونم عزیزم.دلم حسابی برات تنگ شده بود.
زهره مامي ژوان
16 اردیبهشت 93 0:48
پگاه جان مثل همیشه بسیار زیبا نوشتی، روزت مبارک، پایای نازنین رو هم از طرف من خیلی ببوس....
پگاه
پاسخ
به به چشم ما روشن دلمون خیلی تنگ شده بودها
مامان یاشار
17 اردیبهشت 93 18:13
الهی قربونش برم مردی شده هزار ماشالا . دلم براتون خیلی تنگ شده بود. پایایخوشگلم رو یه عالمه ببوس
پگاه
پاسخ
وووووووووووااااااااااییییییییی خدایا باورم نمیشه.بلاخره اومدی