پایاپایا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

تنها دلیل بودنم

تولدت

1393/4/9 10:58
نویسنده : پگاه
519 بازدید
اشتراک گذاری

یک فوت دیگر و اینبار سه شمع کوچک که با یک فوت تو دود میشوند و می روند که خدا میداند تمام زندگی ام به همین فوت تو بند است
وبیچاره دلم...
بیچاره دلم که به رسم این چند سال مرور میکند لحظه های بودنت را و باور ندارد این بی وفا چشمانم را که دیدند و نگه نداشتند برای روزهای دلتنگی ام

بیچاره دلم که نمیداند از آن روز که دوشمع فوت کردی تا امروز چگونه گذشت چگونه یکسال لحظه به لحظه نفس کشیدمت ولی یادم نمی آید بوی نفس های دو سالگی ات را. چگونه یکسال است که شیره جانم را نمیخوری و من هنوز از دلتنگی نمرده ام چگونه یکسال است که دست کوچکت موقع خواب روی صورتم نیست و من باز هم هرشب میخوابم.چگونه باور کنم بزرگ شدنت را مادر که من هنوز تشنه روزهای گذشته ام

بیچاره دلم که نمیداند چطور خود را قربانی هر دم از بودنت کند نمیداند چطور این حجم عشق و هیجان را در خود جا دهد و چطور دوام بیاورد و دیوانه نشود از این همه مهربانی و شیرین زبانی

عزیزترینم سالروز آمدنت بر من و پدرت هزاران هزار بار مبارک است . امیدوارم روزی را ببینم که تو هم طعم این روز و این حس زیبا را خواهی چشید

بالندگی ات مستدام باد عزیز دلم.خدایا همیشه شکر

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

اسپاترا
10 تیر 93 2:39
وای خدا چه مردی شده این گل پسر ما😍 تولد سه سالگیت مبارک عزیزم 🎉🎉🎉😘😘😘
پگاه
پاسخ
ممنونم عزیزم پسر خوشگلتو ببوس
نازنین مامان آروشا
12 تیر 93 1:38
ای جونم تولدت مبارک گل پسر شیک. همیشه سلامت و شاد باشه به امید خدا
پگاه
پاسخ
ممنونم گلم آروشای خوشگلمو میبوسم
جیران بخشنده
21 تیر 93 12:22
عزیییز دلم پایای خوشگل و خوشتیپم تولدت مباااااارک گلکم
پگاه
پاسخ
مرسی عزیزدلم
بهارمامی غزل
23 مرداد 93 4:22
عزیزم تولد سه سالگی پسری و سی و سه سالگی خودت با یه عالمه تاخیر مبارک... دقیقن امسال هم من هم 33 ساله شدم و غزل سه ساله میشه میبوسمتون
پگاه
پاسخ
چه تصادف قشنگی.ممنونم عزیزم ما هم میبوسیمتون
شقایق مامان آرشا
2 دی 93 20:01
سلام دوست خوبم.میشه به پسرم در جشنواره رای بدین.لطفا عدد37را به شماره 1000891010پیامک کنید.ممنون از لطفتون.
تاپ
10 اسفند 93 18:43
برایه خرید تاپ هایه خوشگل پسرانه و دخترانه از فروشگاه ما دیدن نمایید: http://ninitavalod.mihanblog.com
مامان فاطمه
15 شهریور 94 22:43
تولدت مبارک عزیزم. ایشالله شمع 120 سالگیتو فوت کنی