پایاپایا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

تنها دلیل بودنم

تولدم

1393/3/4 10:37
نویسنده : پگاه
462 بازدید
اشتراک گذاری

و دیروز جایی در نزدیکی 3 ساله شدنت . در سومین سالی که حضور پرمهرت خانواده کوچکمان را 3 نفره کرده .من نیز 33 ساله شدم.چقدر تقابل این 3 ها را دوست دارم و خدا میداند که چقدر شاکرم.

این روزها حال عجیبی دارم مثل همیشه پرم از هوای تو اما انگار نفس کم میاورم .چه میکنی با دنیای ما مادر؟ بزرگ شدنت چرا انقدر پر شتاب است عزیز دلم؟

به یاد روزهای نوزادیت میافتم که ساعتها کنارت مینشستم تا نشانه های تغییر را کشف کنم و به پدرت مژده بزرگ شدنت را بدهم حتی به حرکات انگشتان و پلکهایت و صدای خنده و گریه ات دقت میکردم.

اما این روزها هرثانیه ای که میگذرد من فقط حسی مانند برق گرفتگی دارم و جا میمانم از این همه سرعت تو. تویی که اکنون نه یک کودک وابسته که بزرگ مردی هستی صاحب دل و دین و دنیای مادر.که هر روز یاد میگیریم در محضر وجودت راه و رسم مهربان بودن و صبوری کردن را .

این روزها حتی حرف زدنمان هم عوض شده و نه تنها من و پدرت که همه افراد دور و بر به شیوه تو صحبت میکنند قناری من.

مثلا:

چند وقت پیش کمی آبریزش بینی داشتی که اذیتت میکرد داشتم برایت قطره میریختم گفتی : مامان فک کنم مریض شدم

  • الهی بمیرم برات مامان که مریض شدی
  • خدا نکنه .تورج جون (دور از جون)

و از آن روز همه کسانی که میشناسیم به جای (دور از جون) از تورج جون استفاده میکنند

با پدرت در حال بازی هستی تو دکتری و داری بابا را معاینه میکنی بعد از معاینه میروی پشت میز و مشغول نوشتن نسخه میشوی کاغذ را به دست بابا میدهی و میگویی: این خدمت شما براتون قرص نبشتم وبعد از چند لحظه با عجله میگویی ای وای شربت یادم رفت یه لحظه خدمت شما رو بده تا بدویسم و دیگر همه به نسخه میگویند خدمت شما

و هزار هزار شکر زبانی دیگر که  در حجم شلوغ زندگی گاه از یادمان میروند و فقط میدانیم که چقدر لذت برده ایم از شنیدنش.

عزیز امروز و هر روزم بمان و بدان که بودنت همه عادت ها و علت ها را شیرین تر میکند و زندگی هر روز بر ما لبخند میزند.

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

ماری
8 خرداد 93 5:25
وااااای عزیزم خیلی شیرین و بامزه حرف میزنه الهی چقدر هم چهره مظلومی داهره این پسر خوشتیپ دوست داشتنی...دلم واستون تنگ شده بود ...تولدت مبارک دوست مهربونم راستی واقعا زیبا مینویسی .لذت میبرم
پگاه
پاسخ
ممنونم عزیزم از اینکه همیشه به ما لطف داری
خاله غزال
8 خرداد 93 16:29
تولدت مبارک عزیز دلم.این پسرمون استعداد زیادی واسه دکتر شدن داره.تو باید بیشتر از اینا بنویسی خواهرکم.با خوندن نوشته هات مست میشم و بی امان اشک شوق می ریزم.
پگاه
پاسخ
مرسی عزیز دلم تو همیشه مهربونی
زهره مامي ژوان
10 خرداد 93 2:35
مثل هميشه بسيار زيبا و عاشقانه عاشق شيرين زبونياشم من اي خداااا
پگاه
پاسخ
ممنونم گلم کجایی دختر دلتنگتونم
الناز
12 خرداد 93 15:17
سلام دوست عزيز! وبلاگ خيلي زيبايي داري! لطفا به منم سر بزن! و برام نظر بذار که بدونم اومدي! منتظرما! ---
پگاه
پاسخ
چشم عزیزم حتما
سارا(مامان کیانوش و کیارش)
21 خرداد 93 9:07
سلام دوست خوبم... عزیزم آدرس وبلاگ ما تغییر کرده عزیزم لطفا ما رو با آدرس جدید لینک کن : http://doperancema.niniweblog.com پیشاپیش یه بوسسسس قلمبه
پگاه
پاسخ
چشم عزیزم مرسی که خبر دادی
جیران بخشنده
28 خرداد 93 12:57
خاله مهربونم تولدت مبااااااارک
پگاه
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مینا
8 تیر 93 0:35
تولدت مبارک پایا
پگاه
پاسخ
ممنونم عزیزم خیلی لطف کردی
سحر
8 تیر 93 14:42
تولدت مبارک. ░░░░░░░████████░░░░░░░░█████████░░░░░░ ░░░░░██▓▓▓▓▓▓▒▓▓██░░▓█▓▓▓▓▒░▒▒▓▓██░░░░ ░░░██▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒░▓▓███▓▓▓▓▓▒▒▒░░▒▓▓█▒░░ ░░██▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▓▓█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒░░▓▓█░░ ░▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓██▓██▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒░░▓▓█░ ░█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒░▒▓█▒ ░█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█░░█░░█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒░░▓██ █▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓░░░░░░░█▓▓▓▓▓▓▓▓▓░░▓▓█ █▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓░░░█░█░░▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒░▓▓█ █▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█░░▒█░██░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▓▓█ █▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▓██ █▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓██░░▒█░░░█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▓▓█░ ▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▓▓█░ ░█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▒░ ░██▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█░░ ░░█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█░░░ ░░░█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓███▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓░░░ ░░░░█▓▓▓▓▓▓▓▓▓████████▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓██░░░░ ░░░░▓█▓▓▓▓▓▓▓▓██▒▒▓▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓██░░░░░ ░░░░░░█▓▓▓▓▓▓▓▓█▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓██░░░░░░ ░░░░░░░██▓▓▓▓▓▓▓▓██▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓██░░░░░░░ ░░░░░░░░██▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓██░░░░░░░░ ░░░░░░░░░░█▓▓▓▓▓▓███▓▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░ ░░░░░░░░░░░██▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓██░░░░░░░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░██▓▓▓▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░██▓▓▓▓▓██░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░▒█▓▓██░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░▓█░░░░░░░░░░░░░░░░░░
هنرمند
20 بهمن 93 9:30
با سلام بسیار زیباست دست مریزاد