پایاپایا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

تنها دلیل بودنم

آخر سال

1392/12/21 10:30
نویسنده : پگاه
625 بازدید
اشتراک گذاری

بهمن ماه ،ماه خوبی برای ما نبود روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم .پدرت آخرین و طولانی ترین مسافرتش به زاهدان را داشت و ما یک ماه تنها ماندیم و دلتنگ وآن اتفاق همان که دو ماه نگرانش بودیم همان که در همه دعاهایمان خواستیم که نیافتد و افتاد.شادی خاله فرشته از آغوشش پر کشید و رفت و خاله ام چه فرشته وار پس از هجده سال رنج و صبوری باز هم صبوری میکند.خدایا حکمتت را شکر.

پس از آن روزهای سیاه و سخت و پس از بازگشت از شهر مادری و نشستن به انتظار بازگشت پدر اینبار برف هم مزید بر علت شد تا دلتنگ تر باشیم و تنها تر.پرواز پدر 4 روز عقب تر بیافتد و در آخر رنج سفر 28 ساعته با قطار را تحمل کند و خود را به خانه برساند.وپس از دو هفته مداوم شیفت دادن در بیمارستان ما حالا یک خانواده ایم.

روزهای اسفند نمیدانم چرا همیشه انقدر شتابزده میایند و میروند و با اینکه همیشه عجله داریم باز هم به موقع به کارها نمیرسیم.و وسط این آشفته بازار کار اداره و خانه تکانی و خرید و هزار کار نکرده دیگر پسرکی است که انگار سرعت بزرگ شدنش با سرعت گذر روزهای من مسابقه گذاشته و هروز برایش چند روز است. پسرکی که آنقدر بزرگ شده که مادرش را دلداری بدهد و نوازش کند و در سکوت در آغوش بگیرد و وقتی اشکهایم را پاک می کنم و به رویش لبخند میزنم بگوید (الان بهتری؟) و انقدر بزرگ شده که در جشن نوروزی مهد کودک در گروه سرود بایستد و دست کوچکش را روی  سینه آسمانیش بگذارد و سرود ای ایران بخواند.و نمیداند که مادرش می خواهد سینه خود را بشکافد و قلبش را بیرون بیاورد و بپرسد چه مرگش است که اینطور دیوانه وار می طپد.و اشکهایی که امان نمی دهند و موجب خنده سایرین حتی پدر میشوند.اما چه اهمیتی دارد مهم تویی که اینطور استوار ایستاده ای و چنین محکم میخوانی(ای ایران ای مرز پر گو گر..................)

خدا میداند که چقدر عاشقت هستم.خدایا شکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان محیا(ارام جانم)
21 اسفند 92 10:56
خداروشکر ک این روزهای سخت تموم شد. بهتون تسلیت میگم عزیزم..................
پگاه
پاسخ
ممنونم عزیزم لطف کردی
زهرا ک
24 اسفند 92 18:36
سلام انشالله که روزهای بهتری پیش روتون باشه ماشالله به این گل پسر که واقعا داره زود بزرگ میشه پیشاپیش سال نوتون مبارک ایشالله که سال خوب و پرباری برای شما و خانواده عزیزتون باشه
پگاه
پاسخ
ممنونم عزیزم ایشاله برای شما هم سال خوبی باشه
بهار مامی غزل
24 اسفند 92 22:59
عزیزم بهتون تسلیت میگم امیدوارم سال پیش رو همیشه در کنار هم باشین و روزهای خوب و خوش و روشنی براتون رقم بخوره پسر گلتو از طرف من ببوسش عاشق قلمت هستم دوست عزیزم
پگاه
پاسخ
ممنونم عزیزم که به من لطف داری اون طلا رو ببوس بجای من
سمیرا مامان آنیتا
28 اسفند 92 14:52
عزیزم ایشالا که سال پیش رو بهترین سال زندگی شما و خانواده گلتون باشه و سرشار از خوشی و شادکامی
پگاه
پاسخ
ممنونم گلم برای شما هم همینطور
شقایق مامان آرشا
29 اسفند 92 1:24
مثل ماهی زنده مثل سبزه زیبا مثل سمنو شیرین مثل سنبل خوشبو مثل سیب خوش رنگ و مثل سکه با ارزش باشید سال نو مبارک
جیران بخشنده
6 فروردین 93 8:24
عیدتون مباااارک انشالله سال خوبی در کنار هم داشته باشید
پگاه
پاسخ
ممنوم دختر گلم
عشق مشکی یواش
15 فروردین 93 8:24
سلام گل پسر زودتر بزرگ شو
پگاه
پاسخ
چشم
ماری
16 فروردین 93 3:37
قدر خوب مینویسی دوستم ...خدا رو شکر که زمان و گذرش خیلی از درد ها و غصه ها رو کم میکنه ...امیدورام پیش روی شما فقط خوشی و شادی باشه قربون اون تیپ های خوشگلت برم من خوشگل مهربون خاله ..دلم وا شد الهییییی تنت تا همیشه سالم باشه مرد کوچولو ی من
پگاه
پاسخ
قربون مهربونیت عزیز دلم امیدوارم سال خوبی داشته باشی
مامان جانان و آوا
19 فروردین 93 9:00
چه روزهاي سختي رو پشت سر گذاشتين خدا به شما و خاله فرشته‌تون صبر بده ... خدا رو شكر كه دوري از همسرتون هم تموم شد. راستش با خوندن اين پست فكر كردم همسرتون رزيدنت هستن... همينطوره؟ ماشاللا به پايا جون خوش‌تيپم كه واسه خودش مردي شده! مي بيني پگاه جون خيلي زود بزرگ مي شن ...
پگاه
پاسخ
ممنونم عزیزم.واقعا بچه ها خیلی زود بزرگ میشن.