پایاپایا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه سن داره

تنها دلیل بودنم

یلدا

1392/10/1 12:40
نویسنده : پگاه
543 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب برای سومین بار در کنارت دفتر پاییز را بستم و صفحه سپید زمستانی دیگر را آغاز کردم.به جوجه های نشمرده ام فکر نمیکنم.به هیچ چیز فکر نمیکنم.تو باشی و چشمانت باشد و صدای خنده هایت.......

تو که باشی کافیست مگر من بجز نفس چه میخواهم؟

 

چه خوب بود یلدای دونفره مان دیشب.چه خوب است که هستی و آغوشم را پر میکنی از حس زیبای مادری.

چه زیبا گره خورد نام من با تو و چه آهنگ دلنشینی دارد این کلام "مامانی"

که چه بی منت ادا میکنی و چه عاشقانه می شنوم.

ممنونم مادر.ممنونم بخاطر این همه حس بودن که بر من ارزانی میداری

خدایا ممنون بخاطر شیرینی زندگیم و همسر مهربانم که یلدایش را از آن سوی خطهای تلفن با زن و فرزندش گذراند.

 

 

فال حافظ ما:                                مژده دادند که بر ما گذری خواهی کرد

                               نیت خیر مگردان که مبارک فالیست

 

خدایا شکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

ماری
2 دی 92 3:52
عزیزم چه قدر به دل نشست این نوشته های عاشقانه و زیبا ای جان یلدای دونفره ..عزززیزم چه شب خوبی داشتی با پایای شیرین ... و به به عجب فال نیکی خیلی این روحیه شکر گدار و نگاه مثبت ات به زندگی رو دوست دارم زنده باشی دوستم
پگاه
پاسخ
ممنونم گلم شما به من خیلی لطف داری
جیران بخشنده
2 دی 92 20:02
یلدای پایا جونم و خانواده محترمشون مبااااااااارک
پگاه
پاسخ
ممنونم گل قشنگم
مامي ژوان
3 دی 92 17:24
به به مبارك باشه يلداي به اين زيبايي به شما و پايا جون چه فال قشنگي.... ديگه چي بهتر از اين؟؟؟؟؟؟
پگاه
پاسخ
مرسی عزیزم یلدای شما هم مبارک ببوس اون جیگر طلارو
سمیرا مامان آنیتا
5 دی 92 14:33
چه فالی هم دراومده ایشالا همه روزگارتون به خوبی و شادی سپری شه
پگاه
پاسخ
ممنونم گلم برای شما هم همینطور
مامان جانان و آوا
7 دی 92 9:28
پاياي عزيز و پگاه نازنين يلداتون مبارك! اميدوارم شيريني زندگيتون تا ابد پايدار باشه !
پگاه
پاسخ
مرسی عزیزدلم از مهربونیت