پایاپایا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

تنها دلیل بودنم

بی عنوان

1392/8/8 11:32
نویسنده : پگاه
601 بازدید
اشتراک گذاری

کمرم را خم میکنم، روی زانوهایم مینشینم،کوتاه میشوم تا به آسمان برسم و میبوسم آن دو ستاره درخشان را و میبویم آن نفس خدایی را که تا عمق جانم پر از اوست.می ستایم با همه وجودم لحظه لحظه بودنت را.نگه میدارم لمس دستانت را بر جای جای بدنم برای ساعتهای دور از تو دستان نوازشگر یا حتی خشمگینت را که تنبیه هم میکند مادر را این روزها.فدای همه ثانیه های بودنت.

 


این روزها احساس بی وزنی میکنم انگار در خلا مانده ام نمیدانم بالا میروم یا پایین می آیم درونم کسی فریاد خستگی سرداده. اما تو جهانی دیگری.با تو همه چیز خوب است هیچ واژه ای معنای بد ندارد همه چیز در آرامش است.چه اهمیتی دارد که نقش بازی کنم.چه اهمیتی دارد که خودم را گم کرده ام.تورا دارم برای همه روزهایم.مهم نیست که کمی بدقلقی میکنی مهم نیست که گاهی هیچ یک از روش های تربیتی و روان شناختی بکار نمی آیند .بودنت مهم است دیدنت مهم است.

 


شیرین روزگار من هر روز دری تازه را به دنیای بزرگتر شدن می گشایی و من و پدرت را وا میداری به هر ثانیه شکر مهربان خالقمان بخاطر داشتنت .خدایم شکرت بخاطر این قند مکرر که این روزها با بوسه های صدا دارش مادرش را تا عرش میبرد.شکر شکر شکر

 

.

پسرم در حال آش درست کردن با یک خنده شیطانی

دیشب تولد باباجون.پایا و هانا با مامانا و باباجون

فدای جفتتون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

رها
8 آبان 92 12:18
بعضی وقتا بعضی ازین وبلاگا ، واقعا دیدنشون و خوندن مطالبش و وقت گذاشتن واسه اینکه تک تک موضوع هاشو بخونی لذت بخشه
وبلاگ شما هم یکی ازین وبلاگایی بود که من واقعا دوس داشتم بخونم
امیدوارم که همیشه همینجوری شاد باشین و از زندگیتون لذت ببرین


خیلی به من لطف داری عزیزم.ممنونم که وقت گذاشتی و خوندی
مامان یاشار
8 آبان 92 16:35
جیگر آش درست کردن پسر خوشگله رو. واقعاً پگاه جون شکر با همه سختی هاش شکرو خدا ما رو لایق بدونه و این خوشی رو برامون سلامت نگه داره ایشالا. تولد بابا جون هم مبارک. ایشالا سایشون همیشه بالا سر خانواده باشه. پایای خوشگلم رو ببوس


واقعا عزیزم و ممنونم بخاطر دعای قشنگت
جیران بخشنده
8 آبان 92 16:51
فدای تو بشم من پسر خوشتیپ


خدا نکنه دختر قشنگ
ماری
9 آبان 92 3:58
عززیزم خوشتیپ و خوشگل و جیییگر ..عزیزدلم من از پشت همین مانیتور اون انرژی مثبت رو از چشمای نازت میگیرم دیگه چه برسه به مامان مهربونت که کنارته و عشق میکنه با داشتنت..چه هانا خانوم ملووسی ...خدا هر ددوی شما خوشگلا رو حفط کنه که واقعا منبع ارامشید شما بچه ها


ممنونم ماری مهربونم که همیشه به ما لطف داری هزار تا بوس برای شما و امیرعلی عزیزم از طرف ما
مامان جانان و آوا
11 آبان 92 12:47
واي دلم ضعف رفت واسه بوسه‌هاي صدادارش!!!
خدا همه عزيزاتو برات نگه‌داره پگاه‌جون!


قربونت برم عزیزم برای شما هم همینطور
زهره مامي ژوان
15 آبان 92 0:33
واقعا خدا رو شكر كه اين فرشته هاي كوچولو رو در كنارمون داريم...
قربون كمكهاش تو آشپزخونه و آش درست كردنش...
قربون اون تيپ خوشگل پسرونه جذابش....


خدا نکنه عزیز دلم.اون خوشگله رو حسابی ببوس بجای من
مامان مهرسا و مسیحا
18 آبان 92 18:00
ممنوووووووووون خاله جونمممممم که اومدی پیشم عاشقتم


خواهش میکنم عزیزم اون خوشگلا رو هزار تا میبوسم
زهره مامي ژوان
20 آبان 92 9:51
پگاه جون بايد يه معذرت خواهي ازت بكنم، ديشب گوشيم دست ژوان بود تو ني ني وبلاگ بودم، بعد كه گوشي رو ازش گرفتم ديدم اشتباها نظري رو كه براش گذاشته بودي دستش خورده حذف شده، خيلي ناراحت شدم گفتم ازت عذرخواهي كنم
خلاصه خيلي ببخشيد
پايا رو از طرف من خيلي ببوس...
پگاه
پاسخ

فدای اون سر خوشگلش من بازم میام و براش مینویسم.فدای مهربونیت عزیزم
شقایق مامان آرشا
5 آذر 92 13:36
چه آشی درست کردی خالههههه اونم با یه وجب روغن روش
زهرا ک
14 آذر 92 23:21
سلام به مامانی مهربون به گل پسر جیگر طلا من اولین باره که نظر میذارم و چند تا از پستاتونو خوندم حس مادرانتون خیلی عمیقه و تا اعماق آدم نفوذ میکنه ولی یه حس غمناکی هم به آدم دست میده نمیدونم چرا ولی بعضی جاهاش دلم میخواست گریه کنم شاید چون بعضی وقتا زیادی خودتونو مقصر میدونید که به نظر من اصلا اینطور نیست همه پدر و مادرا بهترینها رو برای فرزندانشون میخوان و هر کاری هم از دستشون برمیاد میکنن و صد در صد شما هم همینطورید بنابراین خیلی حساس نباشید و سعی کنید از تمام لحظات بودن با پسری قند عسلیییی نهایت استفاده رو ببرید ببخشید که طولانی شد براتون بهترینها رو از خدای مهربون می خوام شاد و سلامت باشید بوسسسسسسسسسس محکم برای قند عسل ممنونم عزیزم که وقت گذاشتی و خوندی. چشم سعی میکنم به توصیه ات عمل کنم
مامان جانان و آوا
20 آذر 92 13:18
پگاه جوني خوبي؟ پايا جون خوبه؟ فدات بشم عزیزم ما خوبیم فقط وقت سر خاروندن نداریم
زهره مامي ژوان
24 آذر 92 23:04
پگاه جون امروز خيلي به يادت بودم و همه اش تو فكرم بود بيام ازت بپرسم چرا آپ نمي كني و از پسرمون چيزي نمي نويسي؟ دلم براتون خيلي تنگ شده، چند تا از پستهاي قديميتو خوندم و كلي عشق كردم از حرف زدن پاياي عزيزم : "بيدوس ببيثه" آخه بگو تو از كجا مي دوني بيدوس چيه كه تازه ببيث هم هست؟؟؟؟؟!!!!!! قربون شيرين زبونيهاش بشم من....
پگاه
پاسخ
فدات بشم عزیزم دل ما بدجور بدل شما راه داره
سمیرا مامان آنیتا
28 آذر 92 12:39
به به چه جیگرای خوش تیپی یه ماچ صدادار اون پایای خوش تیپم رو بکن
پگاه
پاسخ
ممنونم عزیزم یکی هم برای آنیتای قشنگم
شقایق مامان آرشا
30 آذر 92 16:47
شادی هایت به بلندای امشب و غم هایت به کوتاهی امروز
پگاه
پاسخ
ممنونم گلم برای شما هم همینطور