پایاپایا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

تنها دلیل بودنم

10سال

1392/5/28 13:40
نویسنده : پگاه
418 بازدید
اشتراک گذاری

همیشه فکر میکردم اون روز که برسه من چه حالی هستم ؟چه شکلی شدم ؟روزهام رو چه جوری میگذرونم ؟کجا زندگی میکنم ؟بچه دارم؟ پسره یا دختر؟ چه شکلیه؟

حالا اون روز رسیده خیلی منتظرش بودم میرم جلوی آینه به خودم نگاه میکنم تارهای سفید موهام خیلی بیشتر شده چند تا چروک ریز و درشت هم اطراف چشمام میبینم به نظرم یه کمی هم لاغر تر شدم همچنان سرکار میرم از اون موقع دو تا خونه عوض کردیم و...................یه دنیا چیزهای عادی و تکراری دیگه ولی یه چیز خیلی بزرگ عوض شده .اسمم!! اسم من انگار دیگه پگاه نیست ووووووووووووااااااای چقدر این اسم جدید رو دوست دارم و چقدر بهش افتخار میکنم اسمم شده مادر.... مادر پایا... مادر تو ........یه پسر شاد و شیطون که همه میگن صورتش درست شکل مادرش و شیطنت و مهربونی و صبوریش حتما مثل پدرش

پسری که به لطف وجودش و حضورش من و مهدی پدر و مادر شدیم و چقدر خوشبخت تر هستیم حالا که پدر و مادریم.

امروز ده سال از اون روز یعنی از روزی که با یه دنیا ترس و آرزو و امید دستهای همدیگه رو گرفتیم و به خونمون رفتیم میگذره نمیدونم اون روزها تصورم از ده سال آینده چطور بود ولی مطمئنم هیچ وقت چنین خوشبختی رو تصور نکرده بودم.

 مهدی من. مرد مهربون من .مردی که هیچ وقت حتی برای یک دقیقه از بودن در کنارش پشیمون نشدم و هیچوقت اجازه نداد معنی تنهایی رو بفهمم حالا بعد از ده سال وقتی خوب بهش نگاه میکنم میبینم انگار خیلی بزرگتر به نظر میاد موهای سرش و وقتش و ساعتهای خونه بودنش کمتر شده ولی دل دریایی و بزرگش بزرگتر و مهربونتر و پخته تر...وحالا یک پدره .پدری که عاشقانه پسر رو دوست داره و همون ساعتهای کمی رو که خونه هست معنی خستگی رو نمیفهمه و همه دستورات پسرک رو اجرا میکنه.پدری که پسرش حتی با بردن اسمش هم لبخند عاشقانه میزنه و با تمام وجود میگه بابا

به هردو افتخار می کنم به خودم میبالم که پسری مثل پایا دارم و اینکه پسرم پدری مثل مهدی داره.خدایا شکرت به خاطر اینهمه خوشبختی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

زهره
29 مرداد 92 3:08
براي هميشه با هم بودن رو براتون ارزو مي كنم.
خوشبخت خوشبخت در كنار هم، هم نفس و همراه هم...


ممنونم عزیز دلم
مامان یاشار
30 مرداد 92 1:04
مبارک باشه پگاه جون. الهی 120 سال شاد و خوشبخت کنار خانواده مهربونت زندگی کنی عزیزم


ممنونم گلم الهی شما هم هزار سال شاد و سلامت باشید
شيرين مامان جانان و آوا
30 مرداد 92 9:36
دهمين سالگرد ازدواجتون مبارك! اميدوارم كه هميشه در كنار هم شاد و سلامت باشيد ! بوس براي پايا كوچولوي عزيز!


قربونت برم عزیزم اون خوشگلا رو ببوس
شیما مامان درینا
31 مرداد 92 9:28
یه دنیا خوشبختی ، یه عالمه از این ده سالها که بیاد و بگذره و جلوی آینه وایسی و از گذشتنش و اون لحظت راضی باشی برات آرزو میکنم . آرزو میکنم ده سال دیگه وقتی جلوی آینه میری از قبل موفق تر باشی هنوز کار کنی و شاد و سر زنده باشی و درگیر کارای مدرسه ی پایای عزیز . ده سال بعدشم درگیر دانشگاهش و ده سال بعدشم درگیر خونواده ای که تشکیل داده بهتون یه عالمه تبریک میگم امیدوارم سلامت و شاد باشید همیشه

ممنونم عزیزم از حرفهای قشنگت امیدوارم برای شما هم همینطور باشه

ماری
5 شهریور 92 2:15
سلام عزیزم ..چه پسر مهربون و خوشتیپ و اقایی ...جنتلمن ایرونی ..خدا خوشبختی رو واستون ابدی کنه ...
لطفا از طرف من این شازده رو بوسه بارون کنید


ممنونم عزیزم از لطفت
مامان رقیه
30 شهریور 92 11:41
خدایا شکرت


ممنون گلم