پایاپایا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

تنها دلیل بودنم

حال خوب من

1392/5/1 14:32
نویسنده : پگاه
444 بازدید
اشتراک گذاری

حالم خوبه.نمیدونم چرا ولی این چند وقت احساس میکنم حال خوبی دارم.هیچ چیزی عوض نشده همه چیز زندگی سرجاش هست همونطور که بود ولی من حالم خوبه.همچنان من و تو به تنهایی و زاهدان رفتن و بعد از اون هم به هفته ای چند شب شیفت بودن بابا مهدی عادت داریم ولی خوبیم.خوبیم چون با همیم چون همدیگه رو داریم چون تمام زندگی من تویی و چه لذتی بالاتر از اینکه تمام زندگی رو هر لحظه بتونی توی آغوشت داشته باشی. خدایا شکرت بخاطر تمام زندگیم.

حالم خوبه چون همه جای خونمون میشه آثار زندگی و بچگی و شیطنت رو دید.از جابجا کنده شدن کاغذ دیواری.از خط خطی شدن در. از تک شدن شمعدونهای جفت و از اینکه همیشه یه توپ پارچه ای و یه ماشین قرمز وسط خونه هست.همه اینها و خیلی چیزهای دیگه نشون میده که تو توی این خونه هستی که شادی که سلامتی و...................و من چقدر خوشبختم چقدر باید خدارو شکر کنم.

حالم خوبه چون کمد لباسهامو که باز میکنم یه بوی بهشتی مشامم رو پر میکنه نمیدونی چقدر خوشحالم از اینکه توی مهمونی یا بیرون از خونه فقط میخوای توی بغل من باشی و پیش کسی نمیری این باعث شده که تمام لباسهام بوی قشنگ تن لطیف تو رو بده و من هروقت کم بیارم از این دنیا فقط کافیه که برم و لباسهامو بو بکشم و پر بشم از عطر تو

ممنونم عزیزم بخاطر این حال خوبی که بهم میدی ممنونم عزیزترینم بخاطر همه خوبیهات.خدایا هزار بار شکر

عاشق این مدل خوابیدنتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

شیما مامان درینا
2 مرداد 92 14:35
خدا رو شکر که حالت خوبه خدا رو شکر که یه پسر گل مثل پایا داری امیدوارم همیشه و همیشه در هر شرایطی همین حال و داشته باشی


ممنونم عزیزم منم براتون حال خوب آرزو میکنم
زهره مامی ژوان
3 مرداد 92 1:33
عالی نوشتی عالی...
دوستتون دارم، هر دو تاتونو...


ما خیلی بیشتر عزیزم
مامان یاشار
5 مرداد 92 21:24
من قربون اون تیپت بشم عروسک خوشگل. چقدر خوشحالم که خوبی پگاه جون. الهی همیشه خوب باشی عزیزم


مرسی دوست گلم الهی شما هم همیشه خوب باشید
سمیرا مامان آنیتا
11 مرداد 92 15:21
خوشحالم که خوبی و خوش میگذره عزیزم
اون پایای خوشگلم رو حسابی بچلونش که دلم براش یه ذره شده بود


مرسی عزیزم میدونی چند وقته که نظرات وبلاگت برام باز نمیشه؟
زهرآ
17 مرداد 92 9:23
دوست خوبمـ! اينُ حتمآ تو وبلآگت بزار و براي پيدا شدن"محمدطه"٩ماهـه،دعـآ كن، http://www.92329.blogfa.com/ اجـرتـ بـآ امـآم حسينـ
مامان رقیه
30 شهریور 92 11:42
ای جونم
تازه عکسشو دیدم


لطف داری عزیزم