پایاپایا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

تنها دلیل بودنم

یلدا

1391/10/4 21:04
نویسنده : پگاه
318 بازدید
اشتراک گذاری

دومین یلدای با تو بودن هم آمد و گذشت و من هنوز در عجبم از این روزهای گذشته!یعنی واقعا 18 ماه از روزی که اومدی گذشت؟خدایا چرا انقدر زود میگذره؟ من هنوز تشنه ام تشنه روزهای کودکیش. تشنه عطر تنش. تشنه وابستگیش.تشنه همه چیزی که الان هست..............

دومین یلدات مبارک همه زندگی من .این روزها که به دومین های زندگیت میرسیم یاد اولین هاش میافتم و به این فکر میکنم که چطور بدون تو روزهام رو سر میکردم و اون وقته که سرم بی اختیار میره سمت آسمون و با چشمهای اشکی بهش لبخند میزنم و از ته دلم ازش تشکر میکنم و هنوز نمیدونم در جواب کدوم کار نیکم تو رو بهم داد.

شکرت خدا همیشه برای همه چیز....

امسال خونه خودمون بودیم و مهمون داشتیم تو هم حسابی با دلبریات پذیرایی کردی.فدات شم پسر مهمون نوازم

استرس دارم برای واکسن . خدایا خودت نگهدارش باش و تن نازکش رو حفظ کن

راستی رفتی کلاس بالاتر عزیز دلم دیگه از پیش نی نی کوچولوها اومدی بیرون و رفتی پیش بچه هایی که همشون خیلی ازتو بزرگترند منم دیگه نمیتونم بیام و بهت غذا بدم روز اول خیلی ناراحت و نگران بودم ولی وقتی اومدم دنبالت و دیدم که خوشحالی و همه ازت خیلی تعریف کردن که چقدر آقا بودی خیالم راحت شد قربونت برم که از الان مرد شدی انقدر درک میکنی

 

یلدای پارسال

یلدای امسال(الهی بمیرم که لاغر شدی)

اینم میز یلدای عجله ای یه مامان کم وقت و کم هنر و کم حوصله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامی طاها
4 دی 91 21:26
درود با اولین پا نهادن به دنیای انسانهای روی زمین به روزم بیا و در جشن تولد من تو هم مهمان باش منتظر قدم رنجتون هستم بدرود
مامان اهورا
5 دی 91 13:08
به به چه مامان كدبانويي . چه ني ني خوشگلي. دورش بگردم . درسته لاغر شده ولي مردي شده واسه خودش بابا. چقدر قيافه اش تغيير كرده. به نظر خودت اينطور نيست. ايشالاهميشه خوش باشين دوست گلم


آره خودم عکسها رو که میبینم متوجه میشم. مرسی که اومدی خپل خانو ببوس
سمیرا مامان آنیتا
5 دی 91 13:17
آنیتا هم نسبت به قبل خیلی لاغر تر شده .. چرا این وروجکا هی اب میشن اخه
مامان خوش سلیقه چه کردی به به .. خب ما رو هم دعوت میکردی تا انیتا و پایا خونه رو با هم بترکونن


شما به ما افتخار بده خونه فدای سر جفتشون
مامان یاشار
5 دی 91 15:36
خاله قربونت بره که واسه خودت مردی شدی راست میگی پگاه جون من از الان فکر میکنم یاشار بزرگ شه واسه این روزای نی نی بودنش چقدر دلم تنگ میشه. ایشالا سلامت باشن این فرشته ها همیشه. ایشالا پایا جونم هم به راحتی واکسنش رو میزنه و حتی یه ثانیه هم اذیت نمیشه. اینم یه بوس گنده واسه عروسک خوشگله. در ضمن میز یلدات هم تکمیله تکمیله خانومی


مرسی عزیزم از لطفت اون خوشگله رو ببوس
پگاه مامان آرتین
18 دی 91 9:36
سلام عزیزم.خیلی هم خوشگله.پسرگلمو بچلونش .یلداتونم باتاخیرمبارک