پایاپایا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

تنها دلیل بودنم

همدم من

1391/9/20 22:12
نویسنده : پگاه
303 بازدید
اشتراک گذاری

چی بگم از این روزهامون ؟ از کجاش بگم برات؟ از مهربونیات از صبوریت از شیرینیت از شیطونیات؟ هر چی بگم کمه عزیز دلم. همدم تنهایی من هستی این روزهای دلتنگ.میبینی مادر بجای اینکه من تکیه گاه تو باشم تو پشت و پناه من شدی.خدارو شکر که تو رو دارم الهی مرد کوچیک خونه من همیشه سالم و سلامت باشه.بابا مهدی با کلی اشک و آه ایندفعه رفت و معلوم نیست تا کی برگرده امیدواریم تا شب یلدا برگرده هردوی ما دلتنگش هستیم خیلی زیاد.ولی تو هستی که دست منو میگیری و از طوفان توی دلم میکشی بیرون الهی فدات شم مهربون ترینم.

چند روز پیش توی مهد کودک عکاس اومده بود که از نی نی ها عکس بندازه.وقتی نوبت تو شد خیلی آروم با شخصیت رفتی وایسادی سر جات ولی به محض اینکه 1.2.3 میگفتن با سرعت میرفتی سمت دوربین........خلاصه 4 تا عکس 2 ساعت طول کشید.

راستی این روزا یه دوست جدید پیدا کردی که همیشه همراهت هست و خونه هرکس هم که میریم میگردی و پیداش میکنی دورت بگردم که کارات اینقدر عجیب غریبه

پایا و دوست صمیمیش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

نسترن(مامان نیروانا)
20 آذر 91 23:34
اخه چرا اینقدر شما عسلی...کلی از دیدن عکس دوستت خندیدم....میبوسم روی ماهتو عزیزم


مرسی عزیزم ازلطفت نیروانای عزیزم رو میبوسم
پگاه مامان آرتین
21 آذر 91 18:46
الهی همسری زودبرگرده.مردخونه مراقب مامان باش،حسابی سرگرمش کن.دوست جدیدتم مبارک عسلم
مامان اهورا
22 آذر 91 12:37
عزيز دلم . قوربونت برم من . مگه اهورا نيست كه تو رفتي يه دوست ديگه انتخاب كردي خيلي عكس باحاليه خدايي.
مامان یاشار
22 آذر 91 13:35
نازی که دلتنگ شدی. حق داری. ایشالا همسرت تا شب یلدا برگرده. جیگر همدمت رو با اون دوست صمیمیش. یه عالمه واسه پایا خوشگله


مرسی عزیزم
سمیرا مامان آنیتا
25 آذر 91 22:18
مرد کوچولوی مامان پگاه مراقب مامانی باش ها
بعدشم آخه این چه دوستیه که پیدا کردی ؟ دختر نبود دور و برت ؟


یا آنیتا یا همین
مامان یاشار
30 آذر 91 12:27
شب یلداتون مبارک پگاه جون. پایای خوردنیت رو ببوس


مرسی گلم.یاشار قشنگم رو میبوسم
زهره مامی ژوان
2 دی 91 16:41
ای جان چه پایای شیرین و بامزه ای!!! ناااازی، عزیزم امیدوارم همیشه سر حال و شاد باشی و سایه مامان و بابای مهربونت بالای سرت باشه، از دیدن وب لاگ و عکسهات لذت بردم، بوووووسسسسس.

راستی شما هم به ما سر بزنید. خوشحال می شم.
من وب لاگ پایا جون رو لینک می کنم.


افتخار دادی عزیزم منم ژوان قشنگ رو میبوسم