پایاپایا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

تنها دلیل بودنم

18 ماهگی

1391/10/11 22:25
نویسنده : پگاه
520 بازدید
اشتراک گذاری

هوراااااااااااااااااااااااااااااااا ما دیگه واکسن نداریم. رفت تا 6 سالگی .خدارو شکر که تموم شد.

جمعه به مناسبت 18 ماهه شدنت بردیمت سرزمین عجایب بیچاره بابا مهدی از پا افتاد ولی به تو خیلی خوش گذشت بعدش هم یه شام سه نفره خوردیم و یکم خرید کردیم و برگشتیم خونه.اما یکشنبه رفتیم واکسن بزنیم توی این 18 ماه هیچوقت موقع واکسن زدنت من توی اتاق نمیموندم اما اینبار به من گفتن بمونم.بابا مهدی تو رو توی بغلش نشوند و واکسن دستت رو زدن و فقط نگاه کردی و هیچی نگفتی ولی برای پا میخواستن روی تخت بخوابی که مقاومت کردی و نخوابیدی بابا مهدی خواهش کرد اجازه بدن تو بغلش بمونی اونها هم گفتن که من بیام و پاهات رو نگه دارم وووووووووووووااااااااااااااااییییییییییییی چشمات رو دوختی به من و با نا باوری منو نگاه کردی انگار باورت نمیشد وقتی که من هستم همچین کاری باهات بکنن تازه منم کمکشون کنم.الهی بمیرم واسه اون نگاه مظلوم و اون ماما گفتنت.منو ببخش مامان ولی همش به خاطر خودته.

بعد از واکسن برگشتیم خونه و سپردمت به بابا و اومدم سرکار تا ظهر چند بار زنگ زدم خوب خوب بودی و بازی میکردی ولی از ظهر شروع شد.............. تب و بی حالی و درد.الهی بمیرم برات که نمیتونستی پاتو تکون بدی و درد میکشیدی قربونت بدم که دم نمیزدی و فقط با ناراحتی بهم نگاه میکردی.مامان فدای مهربونیات عزیز دلم.

خدارو شکر تموم شد و امروز خیلی بهتر بودی از بعد از ظهر دیگه تبت قطع شده و شدی همون پایای شیطون خودم.فدات بشم مامان خواهش میکنم همیشه سالم باش و شیطنت کن من عاشق شیطونیاتم 18 ماهه بهشتی من. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان یاشار
12 دی 91 14:39
18 ماهه شدنت مبارک عزیزم. وای پگاه جون چه عکس خوشگلی ازش گذاشتی دلم غنج رفت براش. بچلونش


مرسی عزیز دلم اون جیگر منو ببوس
مامان اهورا
12 دی 91 17:21
مبارکه. مبارکهانشالا به سلامتی . خدارو شکر و خوش به حالت که واکسناش تموم شد . دیگه ماشاا مردی شده واسه خودش


واکسنا تموم میشن بچه ها مرد میشن ما همچنان........
نسترن(مامان نیروانا)
15 دی 91 10:10
مبارک باشه عزیزم 18 ماهه شدنت...وای قربونت برم میدونم چه حالی بودی...انشاا...همیشه سالم باشی خوشگلم


مرسی عزیزم
پگاه مامان آرتین
18 دی 91 9:38
18 ماهگیت مبارک عسلمممممممممم


ممنونم عزیزم از لطفت پسر طلا رو ببوس
زهره مامی ژوان
18 دی 91 11:20
پگاه جان 18 ماهگی پایای عزیزم خیلی مبارک باشه، چه نفسیه فسقلی... خدارو شکر که واکسنش هم به خیر گذشت، همیشه دور هم و شاد باشین دوستم...


ممنونم گلم
سمیرا مامان آنیتا
21 دی 91 14:12
18 ماهگی ات مبارک عزیزم
اون عکس سه نفره اتون هم خیلی قشنگه .. بزرگش رو نمیذاری ؟

میگم من عجب مامان سنگدلی ام ها برای همه واکسن هاش خودم بردمش تااازه سفت و سخت هم گرفتم که تکون نخوره فک کن الان آنیتا راجع به من چی فکر میکنه ؟


آنیتا میدونه که بهترین مامان دنیارو داره مطمئن باش
پگاه مامان آرتین
3 بهمن 91 9:43
سلام پگاه جونم.کم پیدایی.پایا گلی خوبه .عکسش خیلی باحاله.حسابی ببوسش


مرسی عزیزم.اون خشگله رو ماچ مالی کن
شقایق مامان آرشا
7 اسفند 91 21:01
سلام قشنگم .خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.موافقتتون را برام نظر بذارید


حتما عزیزم با کمال افتخار