پایاپایا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

تنها دلیل بودنم

شیطونک

1391/8/7 0:37
نویسنده : پگاه
337 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها فکر میکنم همه همسایه ها هم به شنیدن صدای من عادت کردند از ساعت 4 که میایم خونه تا 9 شب که بخوابی فقط یه جمله رو تکرار میکنیم (دست نزن) قربونت برم که انقدر شیطون شدی دیگه حتی وقت نمیکنم غذا بخورم چه برسه به کارای دیگه گله نمیکنم عزیز دلم همیشه عاشق پسر بچه های شیطون بودم و با چیزهایی هم که از بچگی بابا مهدی میدونم و حتی همین الان!!!!!!!!!!شیطون بودن تو دور از ذهن نبود.من همه جوره عاشقتم عزیزترینم امیدوارم همیشه سلامت باشی و تا میتونی شیطنت کنی.

هفته پیش رفته بودیم شمال بادایی جون و باباجون اینا به من و بابا مهدی خیلی خوش گذشت با اینکه اونجا جنابعالی سنگ تموم گذاشتی!شبها برای اینکه بخوابی من و بابا توفیق اجباری نصیبمون شد که بزاریمت توی کالسکه و بریم قدم بزنیم خیلی خاطرات مرور کردیم و یادمون افتاد اون وقتها چقدر آرزوی همچین روزی رو داشتیم.ازت ممنونم عزیز دلم ممنونم که خوشبختیمون رو کامل کردی و ما رو به آرزمون رسوندی.

خدایا روزی هزار بار شکر بخاطر همه زندگی قشنگی که بهم دادی.

فردا تولد 61 سالگی باباجون و 16 ماهگی شماست ان شاله هر دوی شما هزارساله باشید.

 

قربونت برم که از خستگی بیهوش میشی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان اهورا
7 آبان 91 8:56
قوربونت برم خاله كه اينقدر خوشگل خوابيدي. رفتي شمال واسه خودت كلي كيف كردي و حسابي ماماني و بابايي رو اذيت كردي شيطون بلا. يعني منم اينروزا رو دارم ؟؟؟؟خدا جون . ولي خوب ديگه كيفش به اين شيطونياتونه. مي بوسمت خوشگلم


این روزا شتریه که در خونه همه مادرا میخوابه منتظر باش


سمیرا مامان آنیتا
7 آبان 91 13:36
16 ماهگیت مبارک پسر کوچولوی شیطون
ایشالاهمیشه تنت سالم باشه و شیطونی کنی و موقع خواب مثل عکس آخرت از خستگی بیهوش بشی


مرسی خاله مهربون
نسترن(مامان نیروانا)
8 آبان 91 14:14
الهی بگردم ...چقدر تو عکس اخری مثل فرشته ها خوابیده...جیگری شیطونیاتم قشنگه


وای چقدر خوشحالم کردی عزیزم ممنون که سر زدی
مامان یاشار
8 آبان 91 15:39
مبارک باشه 16 ماهگیت عزیزم جیگر این مدل خوابیدن رو ایشالا همیشه به گردش و خوش گذرونی خانوم گل


مرسی عزیزم یاشار گلم رو میبوسم
پگاه مامان آرتین
21 آبان 91 19:36
ای جان.وروجکا چرااینقده شیطونید.ولی قربون شیطناتون که ما مامانا وقتی خوابید دلمون براتون تنگ می شه مامانی ببوسششششششششششش محکم


واقعا راست میگی عزیزم.آرتین قشنگم رو ببوس
پگاه مامان آرتین
30 آبان 91 16:50
زودبیا دوست جونمممممممممم
سمیرا مامان آنیتا
9 آذر 91 9:23
برای پایا جونی
الناز مامان بنیا
12 اسفند 91 15:41
سلام پکاه جون مرسی عزیزم اره ما کرجیم جه جالب شما هم کرجید ؟پسرتون خیلی نازه ماشاله خیلی خوشحال میشم ببینمتون منم لینکتون کردم شما کجای کرجید ؟


ممنونم عزیزم که سر زدین ما گوهردشت هستیم خوشحال میشم ببینمتون