پایاپایا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

تنها دلیل بودنم

پایا در قبرس

1391/7/4 1:37
نویسنده : پگاه
582 بازدید
اشتراک گذاری

روز 9 شهریور ساعت 5 صبح پرواز کردیم به سمت قبرس البته فرودگاه بقدری شلوغ بود که فکر میکردیم حتما از پرواز جا میمونیم ولی بهر حال رسیدیم پایا کل پرواز رو خوابید و وقتی رسیدیم کاملا سرحال بود و بعد از صبحانه با بابا مهدی رفت استخر .پسرم توی هتل کوچیک ترین بچه بود و دل همه از مسافرها گرفته تا پرسنل هتل رو برده بود و کلی واسه خودش سالار بود خوشبختانه انقدر خوش مسافرت بود که ما اصلا احساس نکردیم بچه کوچیک همراهمون هست و از دیسکو گرفته تا کنسرت همه جا رفتیم.

یه شب رفتیم کنسرت کنان که من خودم خیلی دوستش دارم مهدی جون پایا رو بغل کرده بود و داشت اون جلوها میگردوندش که یه دفعه کنان اومد و پایا رو از بغل مهدی گرفت و برد روی استیج وای جمعیت یهو همه شروع کردن به جیغ زدن و بعد از کنسرت همه اومده بودن با پایا عکس مینداختن متاسفانه خودمون اون لحظه دوربین دم دستمون نبود ولی پسرمون کلی معروف شده و اگه توی گوگل کنسرت کنان رو سرچ کنید عکس پایا هم که توی بغل کنان هست میاد البته بعد از جیغ جمعیت بچم ترسید و زد زیر گریه.

خلاصه چند روز رویایی رو در یه جای زیبا و خوش آب و هوا حسابی استراحت کردیم و هر کسی اونجا بود و پایا رو میدید از ما میگرفتش و میبردش واسه همین من و مهدی جون حسابی استراحت کردیم.

این دختر خانم خوشگل یونانی بشدت دوست داشت عروس من بشه

 

پایا با ماشین مامان و باباش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان اهورا
4 مهر 91 10:48
هميشه به تفريح و گردش خاله جون . آفرين كه پسر خوبي بودي و گذاشتي ماماني وبابايي كيف كنن .


خدا قسمت کنه باهم بریم
سمیرا مامان آنیتا
4 مهر 91 12:38
عزیزم ایشالا همیشه به شادی و گردش فقط یه خبری هم به ما بده که بدونیم خب رفتن مسافرت و سرشون گرمه
ماشالا پایا چقدر قیاقه اش عوض شده .. مردونه شده حسابی
عکسهاش هم عالی بود بخصوص اونی که از پیانو آویزونه
میگم اون دختر یونانیه رو خب تور میکردین واقعا خیلی جذابه حیف بودها


راستش بهشون گفتیم که در موردش فکر میکنیم و چشم عزیزم قول میدم از این به بعد بی خبر نرم
سارا مامی ژوان
22 آبان 91 0:39
سلام مامی جون پایا
این گل پسرت چقدر ماه ، پسر یعنی شیطونی دیگه
یه سوال داشتم ما قراره بریم قبرس واسه تعطیلات هفته دیگه فکر میکنی با ژوان راحت باشیم خوش به حالت اون وقتی که شما رفتی هم گرم بوده و هم پایا بزرگتر از ژوانه ؟


امیدوارم بهتون خوش بگذره عزیزم حتما کالسکه ژوان رو ببرید
زهرا
25 آذر 91 19:52
سلام

خوشحالم که مسافرت خوبی داشتین !

یه سوال !؟

توی سفر سنگینی کالسکه اذیتتون نکرد ؟

اگر اشتباه نکنم کالسکه پسرتون mura 3 هست ,کالسکه پسر من mura 4 هست و من میترسم توی سفر خارجی اذیتمون کنه سنگینیش !


عزیزم انقدر که پایا توش راحت بود که بقیه اش دیگه مهم نبود البته من کلا بنظرم خیلی سنگین نمیاد ضمن اینکه همین وزنش ایمنی رو بالا میبره