پایاپایا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

تنها دلیل بودنم

باز هم دوری

1391/7/14 23:53
نویسنده : پگاه
354 بازدید
اشتراک گذاری

راه میری بند دلم (23/6/91).خدارو شکر که بالاخره به زمین افتخار دادی که خاک کف پات باشه.یک قدم دیگه برای مستقل شدن .خوشحالم از اینکه پیشرفت میکنی ولی مادر دلم میگیره از اینکه دیگه کمتر توی بغلم دارمت.آخ پایا چه کردی با من؟چه کردی که اینجوری هلاکت هستم که حتی بی فکر تو نفس هم نمی کشم.

خدارو شکر که پیشمی خدارو شکر که عاشقتم و خدارو شکر به خاطر لحظه لحظه بودنت و به خاطر لحظه لحظه مادر بودنم

بابا مهدی امروز رفت زاهدان بعد از سه ماه که پیشمون بود.چه کردی موقع رفتنش طوری که اشک اون هم دراومد.عزیز دلم این روزها تموم میشه میدونم که روزهای خوش ما همین نزدیکیها هستن و دارن یواش یواش به ما میرسن.

دیشب تولد زن دایی بود و دایی جون ما و مامان اینا رو دعوت کرد رستوران بدون بابا مهدی سخت بود ولی خوش گذشت شما هر چه از دلبری بلد بودی انجام دادای و موقع رفتن با همه دست دادی و بای بای کردی.فدات بشم من که اینقدر خوبی

 

پایا و هانا عشق عمه با کیک تولد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

اتنا مامان روشا
15 مهر 91 2:04
وبلاگ روشا یدونه با عکسهای جشن دندونی به روز شد . تشریف بیارید و براش یادگاری بزارید . ممنون
مامان اهورا
15 مهر 91 19:32
به به ایشالا همیشه به مهمونی. خاله قوربون راه رفتنش بره بوووووووووووووووووس
پگاه مامان آرتين
16 مهر 91 8:01
سلام چه پسرگلي.مامانش باتاخيرتولدش مبارك .عزيزم تزييناتشوباكجا هماهنگ كردي بهم مي گي.پسرايروني دل همه خارجيياروبردي.اي جان من شمارودوست پسرم كردم


مرسی عزیزم از لطفت پسر قشنگتو میبوسم.عزیزم فقط طاق بادکنک رو سفارش داده بودم بقیه کار خودم بود
پگاه مامان آرتين
17 مهر 91 10:01
سلام عزيزم روزت مبارك الهي سالم وپاينده باشي دركناربابا ومامان هنرمندت.


مرسی گلم همچنین برای آرتین عزیزم
مامان اهورا
17 مهر 91 14:38
آقا پایا خوشگله روزت مبارک عزیزم


مرسی خاله جون اهورا خوشگله رو میبوسم
سمیرا مامان آنیتا
19 مهر 91 14:00
پایای عزیزم راه افتادنت مبارک باشه گلم هزار ماشالا که مردی شدی برای خودت


ممنونم عزیزم
پگاه مامان آرتین
23 مهر 91 9:19
مامانی عکس جدیدبذاررررررررردلمون تنگ شده
مامان مهرسا و مسیحا
24 بهمن 92 15:35
مامانی کجااااایی
پگاه
پاسخ
هستیم عزیزم.بزودی میایم