پایاپایا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

تنها دلیل بودنم

این چند وقت

1390/12/2 23:43
نویسنده : پگاه
369 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه شب مهدی جون رفت زاهدان و من و پایا دوباره کوچ کردیم خونه مامان اینا اینبار برای دوهفته از وقتی اومدیم اینجا چون پایا شبها کنار من میخوابه صبح که می خوام برم اداره بیدار میشه و اولین کاری که میکنه اینه که به مامانش لبخند بزنه و من رو با چشم اشکی بفرسته برم.ولی بعد از ظهر به عشق دیدن همون لبخند نمی دونم چطوری به خونه میرسم. مامان میگه نزدیک اومدن من که میشه دیگه بی قراره و انگار همش منتظره الهی قربون اون مهربونیت برم عزیزدلم .پسرم وقتی که از در میام تو همون لبخند قشنگه رو بهم میزنه و با شدت دست و پاش رو تکون میده و وقتی بغلش میکنم سرش رو روی شونم میذاره و اون موقعست که من دلم میخواد دنیا همونجا وایسه و این لحظه تا ابد ادامه داشته باشه.

عزیز دل مامان هنوز نه چهار دست و پا میره نه سینه خیز و نه خبری از دندوناش هست ولی خیلی هوشیارتر شده و دقیقا" همه چیزرو متوجه میشه و نسبت به همه کارای ما عکس العمل نشون میده.اگه خدا بخواد قراره مهدی جون که برگشت بریم آتلیه و چندتا عکس از پایا بگیریم .حالا که دیگه میتونه بشینه فکر میکنم عکس انداختن ازش راحت تر باشه.

قناری کوچولوی خونه ما این روزا همش در حال آواز خوندنه و بعضی وقتا انقدر حس میگیره و صداش رو بالا میبره که خودش به سرفه میافته.قشنگترین ترانه دنیا واسه من و مهدی همین آوازیه که پایا میخونه و صداش تا هفت تا خونه اونور تر هم میره.خدایا شکرت به خاطر این نعمت عزیز .خدایا خودت حافظش باش. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

پارســــــــــــــــا
2 اسفند 90 23:55
وای الهی ماشالله چقدر نازه این پسر
خدا نگهش داره براتون معنی اسمش چیه ؟خوشحال میشم به منم سر بزنید ..
اگه با تبادل لینک موافقید خبرم کنید



پایا یعنی پایدار عزیزم و حتما خیلی هم خوشحال میشم
مامان نسترن
6 اسفند 90 17:27
ماشاا... به این گل پسر نازنین...چقدر دوستت داشتنی و شیرینه...خوشحال شدم از اشنایی با شما و خوشحالم از اینکه به جمع دوستانم اضافه شد...با افتخار لینکتون کردم


ممنونم عزیزم خیلی لطف کردی
مامان حنا
8 اسفند 90 17:14
سلام عزیزم ماشالله پسمل نازت خیلی شیرین و دوست داشتنی خدا برات نگهش داره رمزو خصوصی براتون ارسال کردم
مامان حنا
8 اسفند 90 17:15
دوست عزیم ببخشید اون کامنتو منو که رمز توش هست خواهشا تاییدش نکنید ممنون
سمیرا مامان آنیتا
9 اسفند 90 10:06
عززززززیزم ، واقعا صداش تا 7 تا خونه میره ؟
پایا جونم میتونی خواننده خوبی بشی ها ... تمرین کن عزیزم
پگاه جونم ، آتلیه که رفتی حتما عکساش رو بذار برامون و تا وقتی هم که چهاردست و پا نمیره حتما ببرش که بعدش دیگه نمیشینه که عکس بندازین


ممنونم عزیزم از راهنماییت و مرسی از اینکه سر میزنی
نایسل
9 اسفند 90 11:26
خیلییی نازه


مرسی گلم
مامان نسترن
14 اسفند 90 23:19
مامانی جون چرا اپ نمیکنی...دلمون تنگ شده


مرسی خاله جونم.چشم بزودی میام