پایاپایا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

تنها دلیل بودنم

تولد بابا

1392/6/31 12:32
نویسنده : پگاه
607 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونی چه لذتی داره بزرگ شدنت نمیدونی چه کیفی میده وقتی هر روز با یه حرف تازه غافلگیرمون میکنی. وقتی به روزهایی که کوچولوتر بودی فکر میکنم دلم میگیره از این همه شتاب زندگی ولی دیدن بزرگ شدنت هم لذتی داره که با دنیا عوضش نمیکنم.

پسر شیرین زبونم هر ثانیه و هر نفس بیشتر عاشقت میشم وبیشتر خدارو بخاطر داشتنت شکر میکنم.خدایا هزار بار شکرت بخاطر این طوطی شکر شکن.

چند روز پیش داشتی پاپ کورن یا به قول خودت پشیلا(پفیلا)میخوردی و راه میرفتی که از دستت افتاد و ریخت روی زمین یهو زدی توی صورت خودت و با یه لحن با ناز و عشوه گفتی ههههههیییییییییی خاک بر سرم! انقدر خوشگل گفتی که نمیتونستم جلوی خندمو بگیرم و با صدای بلند میخندیدم و میچلوندمت.قربونت برم این حرفا رو از کجا یاد گرفتی ؟

اما دیروز..................

دیروز تولد بهترین بابای دنیا بود و ما دو تا تصمیم گرفتیم غافلگیرش کنیم البته به زور تونستیم یه بهانه بیاریم تا دوتایی بریم بیرون.وای نمیدونی چه حسی داشت خرید رفتن با تو . تمام مدت با هم مشغول حرف زدن بودیم و چقدر با دقت به حرفهای هم گوش میکردیم توی هر فروشگاهی که میرفتیم نظرت رو میپرسیدم و تو هم خیلی جدی نظر میدادی طوری  که همه کسایی که اونجا بودن تعجب میکردن و می ایستادن تا مارو نگاه کنن.مثلا یه چیزی انتخاب کرده بودم ازت پرسیدم پایا به نظرت بابا از این خوشش میاد؟ تو هم خیلی جدی و متفکر گفتی :آره خوشش میاد بابا از اینا نداره. دورت بگردم با این حرف زدنت.

خلاصه کادو و کیک و فشفشه خریدیم و رفتیم خونه توی آسانسور شمعها و فشفشه رو هم روشن کردیم و بابا که در رو باز کرد کلی متعجب شد و خوشحال .تو هم که یکسره بالا پایین میپریدی و تولد مبارک میخوندی.محض رضای خدا یک بار هم نذاشتی بابا شمعها رو فوت کنه.تا روشن میکردیم میگفتی بابا مباوب(مواظب)باش میسوزی گریه میکنی ها...پایا بلده فوت میکنه.بعدش هم خودت رو تشویق میکردی و میگفتی هورا تبلد بابا مبالک.

منم تولدت رو تبریک میگم بابای مهربون الهی همیشه سالم و سلامت کنارمون باشی.

روزهای قشنگ داریم با هم اگر عوامل خارجی اجازه بدن.نمیدونم همه کار مملکت داره روی روال پیش میره فقط مشکل ساعت کاری ما بود که باید اضافه میشد؟ببخش منو عزیز دلم از این به بعد روزی دو ساعت بیشتر اداره میمونم.دارم فکر میکنم که ارزشش رو داره این همه دوری از تو؟نمیدونم واقعا موندم چکار باید بکنم؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مامان جانان و آوا
1 مهر 92 12:25
اميدوارم هميشه كنار هم شاد باشيد!
آخ كه چه خوش‌تيپيه اين گل‌پسر! خدا حفظش كنه!


ممنونم شیرین عزیزم
مینا
1 مهر 92 20:19
31 شهریور عجب روز باحالیه .همه خانوم دکتر و آقا دکترها تولدشون 31 شهریوره. تولد همسرتون مبارک. شاد باشید و موفق


ممنونم عزیزم.
نازنین مامان آروشا
2 مهر 92 16:55
الهی جیگر این پسر خوش تیپ رو برم من. اگه من وسوسه شدم پسر بیارم تقصیر تو مامانش
تولد همسرت هم مبارک امیدوارم همیشه شاد باشیدو سلامت


ممنونم نازنین جون.وای که اگه تو پسر بیاری چه جیگری میشه
زهره مامي ژوان
2 مهر 92 23:44
به به چه پست شادي
تولد همسرت مبارك باشه پگاه جون
كلي خنديدم از دست پايا با اون حرفهاش....
تيپش هم كه عااااااالييييييي بود تو تولد باباش، دختر كش دختر كش، مخصوصا اون ژست دست تو جيبش رو خيلي دوست داشتم
هميشه در كنار هم و شاد باشيد
ساعت كار هم كه ديگه واقعا نمي دونم چي مي شه گفت با اين تصميمهاي مسخره شون..... متاسفم....

فدات بشم زهره جونم.دیگه ما هم از این عکسها میزاریم تا شما دختر دارها ببینید و بلکه بپسندید.

سمیرا مامان آنیتا
7 مهر 92 10:16
بابا خوش تیپ
بابا شیرین زبون
دل ما رفت برات که

تولد بابای پایا مبارکــــــــــــــــ


ممنونم عزیزم اون خوشگله رو ببوس
جیران بخشنده
7 مهر 92 19:09
سلام من جیران هستم 14 سالمه مدتی که وبلاگ شما و وبلاگ خیلی از نی نی های دیگه روهم میخونم پسرتون خیلی خوش تیپه ها


مرسی گلم چه اسم قشنگی داری
جیران بخشنده
8 مهر 92 14:07
ممنونم


خواهش میکنم عزیزم واقعیت رو گفتم
خاله غزال
8 مهر 92 22:56
هورااااااااااااااااا
بالاخره خاله غزال تونست کامنت بذاره

نازنینم دلم واسه هر سه تاتون خیلی تنگ شده تولد بابا مهدی هم مبارک
دوستون دارم


وای یعنی باور کنم که موفق شدی!!!!!!!!!!!!!
ما هم دلمون تنگ شده واسه شما خیلی زیاد
ماری
9 مهر 92 2:29
ای جان دل ..عزززیزم فدای اون تیپ ات ...چقدر نگاهت مهربووونه خاله ...میبوسمت از ته ته ته دلم

تولد باباجون هم مبارک


خدا نکنه خاله جون ما هم شما رو از ته دل میبوسیم و دوست داریم
شبنم
9 مهر 92 19:48
طراحی تقویم سال 93 و کلیپ با عکس کودک دلبندتان با کمترین هزینه انجام میشود ، از طرح های ما دیدن فرمائید بهترین هدیه برای عیدی دادن به اقوام نزدیک http://babyclip.persianblog.ir/ به علت تحویل به موقع، سفارشات تقویم، از الان گرفته می شود
مامان یاشار
9 مهر 92 23:18
آخ که من فدای تیپت بشم خاله جون. قربون مرد شدنت بشم عزیز دلم. کلی دلم برات تنگ شده بود آخه. تولد همسرت هم مبارک باشه پگاه جون. ایشالا سالیان سال کنار هم شاد و خوشبخت زندگی کنین.


ممنونم گلم به خاطر لطف و مهربونیت یاشار گلم رو ببوس
شیما مامان درینا
17 مهر 92 16:21
ای جان چه خوشتیپ این پسر شیرین زبون تولد بابایی مبارکه ایشالا 120 سالگی همه دور هم و شاد آخی میدونم 2 ساعت بیشتر کار کردن فاجعه اس


ممنونم گلم از لطفت
سارا ( مامان کیانوش)
23 مهر 92 12:00
من اجازه دارم این پسر شما رو بچلونم ؟؟؟!!!!.............دوستم ببخش اگه دیر میام پیشتون ولی به خدا دلیلیم موجهه ... یه نخود فرنگی تو دلمه که انگشتشو از توی حلقم در نمیاره...خخخخ


واییییییی راست میگی؟چقدر خوب مبارک باشه الهی به سلامتی عزیزم