پایاپایا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

تنها دلیل بودنم

دو سالگی

1392/4/9 1:27
نویسنده : پگاه
1,535 بازدید
اشتراک گذاری

کاری که این روزها میکنم اسمش زندگی کردن نیست فقط و فقط عاشقی میکنم هر لحظه بیشتر از لحظه پیش .نفسی که میکشم هم از هوا نیست عطر تن تو من رو زنده نگه میداره و اینها حرف امروز و دیروز نیست الان دو ساله که دلیل بودنم تویی دوساله که لبریز از توام لبریز از عشق مادری و چقدر خوشبختم که مادرم که مادر توام. تویی که وجودت فقط پاکی و عشقه تویی که نگاه مهربونت و صدای دلنشینت منو تا آسمون میبره و اونجاست که میفهمم همه دنیای من تویی و بس و چه آرزویی کنم جز اینکه تا دنیا دنیاست تو باشی و منم مادرت باشم.

عزیزم،امیدم،فرزند رویاهام،میوه دلم،ثمره عشقم دوساله شدنت هزار بار بر من و خودت مبارک باشه .بمونم و ببینم روزهای بالندگی و موفقیت رو.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

زهره
9 تیر 92 1:12
الهي قربون اقا بسر دو ساله ناز و مهربون من بشم. تولدت مبارك عزيز دلم. بهترين ارزوها رو برات دارم و اميدوارم توي اين زندكي زيبا و رنكارنك به همه خواسته هات برسي و هميشه دلت شاد باشه...
مي بوسمت عزييييزززززمممممم



ممنونم دوست خوبم ما هم بهترینها رو برای شما آرزومیکنیم
الی مامی آراد
10 تیر 92 8:35
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم اگه از عکسم خوشتون اومد کد 290رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون میشم تولدت مبارک عزیزم
سارا مامی ژوان
10 تیر 92 9:54
ای جونم تولدش مبارک به امید خدا همیشه خوش وخرم در کنار هم ...
چه با سلیقه


مرسی گلم تولد دختر گلم هم مبارک باشه
شقایق مامان آرشا
12 تیر 92 16:24
ایشالا 120 ساله شی


مرسی گلم
پگاه مامان آرتین
14 تیر 92 19:41
عزیزم تولدت مبارک.چقدرنانازشده.ببوسش همیشه خوش باشید


ممنونم عزیزم
مامان یاشار
16 تیر 92 16:22
تولد گل پسرم با تاخیر مبارک. چندین بار اومدم پگاه جون ولی نمیتونستم نظر بزرام. خدا رو شکر انگار مشکل حل شده. دستت درد نکنه با این همه سلیقه واسه گل پسری سنگ تموم گذاشتی. الهی جشن تولد 120 سالگیش. از طرف من یه عالمه ببوسش


مرسی عزیزم کجایی تو دختر حسابی دلتنگ یاشار شدم
شیما مامان درینا
29 تیر 92 13:38
دو سالگی پسر گلمون با تاخیر و یه عالمه شرمندگی مبارک باشه فکر میکردم نظر گذاشتم امیدوارم 120 ساله بشه مرد کوچولو و همیشه همراه مادر و پدر عزیز لحظات خوش داشته باشه راستی چه تم جالبی داشته جشن تولدش


ممنونم عزیزم وقتی با این همه مشغله هنوز بیاد ما هستی به خودمون میبالیم درینای گلم رو میبوسم
الناز مامان بنیا
31 تیر 92 15:35
مبارک باشه دوسالکی عزیزم


ممنونم عزیزم
شيرين مامان جانان و آوا
1 مرداد 92 10:05
ماشاللا به اين گل پسر و البته مامان با سليقه‌اش! تولد پاياجون مبارك همشهري!


ممنون گلم لطف کردی سرزدی